Usein kysytyt kysymykset
Tuotetiedot
- Miten voin saada tietää uusista tarjouksista?
Tilaamalla uutiskirjeemme saat ajankohtaista tietoa uusista tarjouksista ja tuoteuutuuksista suoraan sähköpostiisi.
- Mitä teen, jos tuote on loppunut varastosta?
Toimintamme perustuu siihen, että myymmämme tuotteet ovat varastossa, eikä niitä tilata meille vasta silloin, kun asiakas on tilannut tuotteen. Tuotekorteilla lukee jokaisen tuotteen oikea saldo ja toimitusaika.
- Kuinka usein varastoa täydennetään?
Varastoamme täydennetään päivittäin.
Ostotapahtuma
- Miten voin maksaa ostokseni verkkokaupassa?
Verkkokaupassamme käytettävän maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (Y-tunnus 2121703-0), joka toimii yhteistyössä eri pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö on vaivatonta, eikä se edellytä rekisteröitymistä tai ylimääräisten maksujen suorittamista.
Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle, ja saat sähköpostiisi vahvistusviestin suoritetusta maksusta. Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet, korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard). - Onko turvallista antaa henkilökohtaisia tietoja ja maksutietoja verkkosivustollanne?
Rekisterin käyttöoikeuden periaatteet, käytön valvonta ja laitteiden fyysinen suojaus takaavat tietojesi turvallisuuden. Rekisteriin on oikeus vain niillä Rauman Akku Oy:n palveluksessa olevilla henkilöillä, jotka tarvitsevat tietoja tehtävissään. Heillä on käytössään henkilökohtaiset käyttäjätunnukset ja salasanat.
Tiedot sijaitsevat suojatussa verkossa, joka on teknisesti suojattu palomuurilla. Asiakkailla on myös mahdollisuus tarkistaa henkilörekisteriin tallennetut tiedot, kieltää tietojensa käyttö tai pyytää tietojen poistamista tai korjaamista lähettämällä asiaa koskevan viestin Rauman Akku Oy:lle. - Voinko tilata tuotteita puhelimitse tai sähköpostitse?
Yritysasiakkaat voivat olla yhteydessä myyntiimme. Yksityisasiakkaita pyydämme tekemään ostokset verkkokaupassa tai myymälässämme.
Toimitus ja seuranta
- Kuinka nopeasti tilaukseni toimitetaan?
Mikäli tilaus tehdään arkisin ennen klo 14, lähetetään tilaus samana päivänä. Tämän jälkeen tilaus siirtyy Postin hoidettavaksi ja se noudattaa Postin toimituskäytäntöjä, joihin me emme voi vaikuttaa.
- Kuinka voin seurata tilaukseni toimitusta?
Saatte toimitusvahvistuksen yhteydessä Postin seurantakoodin, jonka avulla voitte seurata lähetystä.
- Mitä teen, jos tuote on vaurioitunut toimituksen aikana?
Tarkista aina ennen paketin vastaanottamista, ettei se ole vaurioitunut. Jos paketti on selkeästi vaurioitunut kuljetuksessa, älä ota sitä vastaan äläkä kuittaa sitä. Näin paketti palautuu meille, ja hyvitämme koko summan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro meille tilausnumerosi sekä mahdollisimman tarkat tiedot vauriosta. Lue palautusohjeemme ja kysy tarvittaessa apua.
Otathan myös kuvia, joista selviää, missä kohdin tuotetta vaurio on.
Palautukset ja takuut
- Mitä teen, jos haluan palauttaa tuotteen?
Kuluttajalla on kuluttajasuojalain 15§:n mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, kunhan tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.
Voit peruuttaa tilauksesi lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen verkkokauppa@raumanakku.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 02 555 211.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Lähetä paketti Postilla käyttämällä palautusnumeroamme 634339, jolloin sinulle ei aiheudu toimituskuluja. Hygieniatuotteet ovat henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettuja tuotteita, joita ei voi palauttaa. - Millainen takuu tuotteillanne on?
Rauman Akku Oy toimittamissa tuotteissa on valmistajan antama takuu, pääsääntöisesti yhden vuoden.
Paketin mukana saamasi lähete toimii takuutodistuksena. Reklamaatio- ja takuuasioiden nopeuttamiseksi ota yhteyttä reklamaatiokäsittelijäämme puhelimitse 02 555 211 tai sähköpostilla verkkokauppa@raumanakku.fi. - Miten takuuasioissa toimitaan?
Reklamaatio- ja takuuasioiden nopeuttamiseksi ota yhteyttä reklamaatiokäsittelijäämme puhelimitse tai sähköpostilla. Pyrimme ensisijaisesti korjaamaan tuotteen. Mikäli korjaus on mahdotonta, saat tilalle uuden tuotteen tai maksun palautuksen. Pyrimme käsittelemään reklamaatiot viikossa.